sobota 1. mája 2021

Samsung DEX vs huawei EMUI .

 Zdravím. Kúpil som si nedávano samsung S21 plus 5G a vlastnil som a v podstate stále mám aj huawei P30. Oba telefóny používaju funkciu premeny mobilu na PC ktoré som stále hlavne v práci využívam.

Tak že hodnotenie oboch systémov na lepšie rozhodnutie sa pre vás. DEX je rýchlejší na otváranie aplikácii ako EMUI. Mám pripojenú myšku a klávesnicu slúchadla jasne všetko bluetooth . Na základné veci ako odpisovanie cez Viber ci whatsapp nie je čo zlé povedať. Jediná výhrada je k DEX pokial v EMUI možete okno myslím veľkosť okna upraviť ako na pc potiahnutím okraja tak u DEX to žial nejde máte možnosť zvačšiť len na celú obrazovku cez nejaký DEX Labs toto mne strašne vadí. Skúšal som aj spustenie hry WARFACE napríklad. V EMUI sa mi podarilo to ovladať myškou v DEX vôbec som to nevedel ovládať. 

Podľa mňa lepšie to ma spracované EMUI ako DEX. Uvidím po dlhšom používaní a apotom to sem dopíšem.

24.8.2021

Tak po dlhšom testovaní Samsungu som prišiel na jednu dosť dôležitú vec a to že ak si na samsungu v DEX pustite nejaký film alebo videa z internetu začne hlási telefón prehrievanie a odpojí vám tu konkrétnu aplikáciu stáva sa to pravidelne a musím povedať ze HUAWEI P30 sa my toto nestalo ešte ani raz .

Žiadne komentáre: