piatok 25. marca 2011

Ochrana ukradnutého notebooku či pc

Tak som tu zase :-) . http://preyproject.com/ Tento program som našiel na nete náhodou keď som skúšal a hľadal spôsob ako sa dozvedieť ak niekto pusti môj PC. To sa mi žiaľ nepodarilo ale našiel som niečo zaujímavé. Open source pre hľadanie ukradnutého notebooku. Je to super program ktorý si nainštalujete do svojho PC nastavíte aké informácie z PC chcete získať v prípade krádeže alebo straty PC. Je tam možnosť získania IP adresy siete , odfotiť s webcamerou toho kto sedí pri PC plus odfotí plochu toho čo robí a pošle to na stránku http://preyproject.com/ kde sa pripojíte na svoj účet a každých 20 min sa vám poslalo na váš účet. Tieto informácie potom môžete dať polícii a získať svoj PC späť . Skúšal som tento program a všetko funguje spoľahlivo tak že odporúčam ho.

2 komentáre:

Janix povedal(a)...

Znie to zaujimavo, no ma to jednu chybu...
V xp a viste sa da najst heslo do systemu, no vo w7 sa mi to zatial nepodarilo...
Teda, ked zlodej nespusti moj system, nespusti sa ani program, ktory by ho odfotil.

Unknown povedal(a)...

Janix bohužiaľ sklamem ta ale aj do win7 nie je problém sa dostať skôr je to jednoduchšie ako si myslíš. Tento program je ochrana proti bežným zlodejom ktorý s PC toho moc nevedia ten kto sa v PC vyzná to oklame i tak. Ver ako jedna základná ochrana to stačí a ak sa prejde na IPV6 tak už to pomali nebude nutne lebo PC na nete nájdeš podľa IPV6 ale aj to sa dá oklamať :-) bohužiaľ dokonala ochrana neexistuje tak ako aj pri autách bytoch a podobne ak niekto niečo chce ukradnúť a ma dosť času tak to spraví.